dimecres, 19 d’agost del 2009

07/08/2009 Sardenya :: La partida

Acabe de treballar i únicament tinc un objectiu prepar-m'ho TOT, l'equipatge principalment. Hem quedat a dos quarts de vuit i quan finalment surt de casa corrents a les set i quaranta em dóna la sensació que no he parat de fer coses: amuntegar tot l'equipatge, recollir la motxilla que em porta la Núria i el Kyle, fer uns entrepans, una dutxa i una afaitada.

De fet, m'anava repetint, tinc temps, tinc temps però no m'ha sobrat ni un segon. Així que encara que tard ens reunim tots per a començar l'aventura, cadascú carrega la seua motxilla fins a l'aparcament on hi ha el BMW, anem cap a l'illa!

La machina

Travessem força ràpid l'Eixample fins arribar al Paral·lel, ens hem d'aturar a omplir el dipòsit, arribavem al port amb el temps just però comença la diversió: cua quilomètrica, ningú sap on hem d'anar, així que sobre la marxa anem fent, fins que ens veiem amb el cotxe davant d'un vaixell enorme de color blanc i blau amb una G enorme a ximènia que fa referència al nom de la companyia Grimaldi. Un cop dins la panxa del ferri, conduesc el cotxe fins a la bodega, però en mig de la pujada al segon nivell he reduir i em quede aturat bloquejant l'accés, encara no controle bé el cotxe, m'equivoque amb les marxes i faig marxa enrere en lloc de ficar primera, quasi la liem, caient per una rampa de cent metres marxa enrere...

El ferry

Després d'aquest episodi tan divertit, aparquem el cotxe i així ens oblidem d'ell, comença l'exploració del ferri. No sé per què, teníem la idea d'aquell ferri que ens va portar d'Split a Hvar l'estiu anterior, però aquest no està brut ni fet miques. Sembla com de luxe: terrassa, gimnàs, bar, disco i, fins i tot, piscina. Sopem a un bar mentre compartim la primera cervesa de la setmana. Després a la coberta a encetar el Negrita, comença l'apropament, serà interessant aquest viatge.

La terrassa del ferry

A la terrassa, l'ambient esdevé fred pel vent que bufa fort, a banda de què és fred, és divertit caminar contra vent, tot una aventura.

Caminant contra el vent a la coberta

Així que tornem al bar i jo ja no aguante més, m'estic i caic en un somni profund mentre la resta segueix bevent ron, quan treballes entens que pugues estar tan cansat...

Buscant el millor lloc per posar l'ou i dormir

Ruta
Barcelona – Algun lloc al bell mig de la Mediterrànea