divendres, 30 de novembre del 2007

=)

Tanque aquest bloc encara que deuria haver-ho fet el 15 de novembre, això no obstant, aprofite aquesta data tant redona i tant significativa com és el 30 per a llençar pels penya-segats de l'oblit una catarsis de dolor de l'època passada. El 15 es va tancar el cercle i mentre fugia cap a la serra amb la moto vaig rebre una senyal, vaig tornar a néixer: en un revolt del camí em vaig trobar un cotxe de cara i vaig xocar contra ell, vaig saltar per sobre i gràcies que portava el casc, vaig tornar a néixer, aquesta era la senyal de meu nou naixement des de llavors he sigut una nova persona, ara sóc feliç.


Bé, com deia tanque el meu bloc i com què vida nova, bloc nou. El RaCMaX torna més viu que mai. Com diuen en American Beaty: "Hi ha tanta bellesa al món que de cop i volta tinc ganes de plorar..." Gaudesc d'aquesta bellesa.

Vull ser un llagostí!!!!


S'escolta: Son by four - A puro dolor