divendres, 30 de novembre del 2007

Frases II

Mentre estic al CAP en lloc d'apuntar el que diu el professor jo em dedique a apuntar el que em ve en gana, sempre ho he fet xD

Si el Frases I eren frases famoses en gran part, aquestes són de collita pròpia majorment xD Aquí van!

Tota una vida per a descobrir tots els seus misteris.
No tries una vida mediocre.
Seguim avançant cap un futur millor.
Cerca la felicitat en cada minut, la trobaràs o ella et trobarà.
Tots ens equivoquem, però alguns/es més que altres.
Vull ser un llagostí.
Tornaré i seré el millor.
Ordena la teua vida.
Key found.
A vegades la intel·ligència emocional és la més important.
Quan un dit assenyala la lluna, el neci mira el dit.
Vaig fer el que vaig poder.
No cabaries la teua tomba al terra encara que et diguen que la mort ve a buscar-te.
La funció de l'oblit, evolutivament parlant, té un sentit: serveix per deixar de banda les males experiències.
Tinc fam.
Tens por, enfronta-t'hi a ella.
Amic tenies raó, és com una febra ho has de passar tu sol, jo solament et puc posar panys freds.
Aquí fa calor.
Tots morirem.
Normalment la gent triaria la pastilla roja perquè és més fàcil no lluitar.
Carpe diem.
No s'adona que ens està avorrint?
Em fan mal músculs que ni sabia que existien.
Si t'esforces pots aconseguir-ho.
Deja vû.
Ara sóc feliç.
Moralina.