divendres, 20 de març del 2009

Aquesta és la seva democràcia

Tots tenim amics, almenys jo sóc un d'aquest, que estan portant i organitzant les protestes contra el pla Bolonya. A mi personalment, em toca de ple, ja que segons açò la carrera d'informàtica deixarà d'existir i s'equipararà amb la de telecomunicacions, he treballat amb gent que ve de teleco i estan tan preparats com els informàtics, això no obstant, tenim coneixements força diferenciats.

Per tot açò no seré el primer en dir que em sembla just que es renegocie les condicions per a l'europeïtzació de l'educació universitària tenint en compte a les persones que la rebran, al fi i a la cap, no tenen cinc anys i tenen un ideals i uns valors tan pesants com poden tenir aquells que fan les lleis asseguts a les seves butaques de pell, ja no tenen 10 anys, ja no tenim 10 anys, això no és democràcia.

És curiós que el que se sol anomenar govern progressista siga capaç de fer càrregues policials que l'únic que les diferencien d'aquelles que van viure els nostres pares als anys 70, és que al final no mor ningú. Bé, ja va morir Carlo Giuliani quan tenia 23 anys a la ciutat de Gènova, però ja sabem que Berlusconi pot ser és pitjor que el nostre President. Pot ser direu que no es comparable les accions antiglobalització amb les protestes dels estudiants, aquí podria estar més o menys d'acord, però la policia és la mateixa i les seues actuacions envers ciutadans descontents és provocar-los el silenci amb una bona ració de jarabe de palo.

No m'he volgut dur per les emocions i us demane disculpes si al meu to sarcàstic es nota massa que acabe de veure el següent vídeo, però és que les veritats em posen molt més enfadat que les mentides, les seues mentides.