dijous, 12 de març del 2009

Flowing girl

Aquell dia em vaig llevar d'hora, sabia que seria un dia llarg, d'aquells que no acaben mai... Em vaig vestir mecànicament, vaig fer un desdejuni fort i vaig sortir corrents cap a la feina. Rellisco en un esglaó, clatellada, llum blanca i foscor.

Aqueix dia m'he llevat sense pressa després d'estar inconscient a l'hospital els darrers anys, quantes coses han canviat, quantes ganes de recuperar els anys passats a la foscor.

Aquesta nit aniré a dormir aviat, hi ha lluna plena i això em posa inquiet.



2 comentaris:

begusa ha dit...

i si descobrires que ara ja no queda res? i si t'hagueres quedat sense temps? com suportaries la llum del sol amb el cor ple de vent?... ais... me pueden los interrogantes

RaCMaX ha dit...

Aquella nit vaig anar a dormir aviat, estava cansat, gairebé exhaurit. Havien passat 3 anys, la rutina és com un coma induït però profund, quasi imperceptible...

El cor s'havia anat buidant, una brisa suau havia espentat tot el que havia estat adés cap a les mans de l'oblit.

Ara veus en què t'has convertit i pots despertar del coma, desperta: abre los ojos, abre los ojos, abr...