dissabte, 12 de gener del 2008

Le Mont St. Michel

De sempre m'han impressionat els castells i quan els visite acompanyat del meu amic Manu-ska, fins i tot, m'apassiona perquè em contagia el seu entusiasme per aquests grans moles de roca, m'explica històries i el sentit de cada contorn. He vist castells molt bonics, sobretot, en els últims dos anys: Perpinyà, Villena, Carcassone, els castells del Loire i el més bonic de tots: Le Mont St. Michel. Si l'heu de visitar us recomane fer una marxeta des de Pontorson fins al castell resseguint el camí que va vora el riu.

Al seu disc Voyager,
Mike Oldfield li dedica una cançó, us deixe amb un bonic muntatge amb imatges del castell i la seua música de fons.




Aquesta música progressiva sembla que ens duga a temps en què aquest castell brillava per damunt de tots els camps.