dijous, 11 de setembre del 2008

Kotor (Montenegro)
Budva (Montenegro)

Diari:

Desdejuni lleuger i prepare prompte un arròs a la cubana, el Neil no millora i no dorm gaire, tus tota la nit, la situació comença a ser preocupant. Després de dinar prenem la determinació d'anar a la platja, agafem un bus a Budva, un cop allí ens adonem que això no és el que buscàvem, que això no va amb nosaltres: platges a petar de gent i un ambient molt Lloret, agafem un taxi a Jazz-2, una platja que ens ha recomanat Sinisa, molt millor però únicament tenim trenta minuts de sol i un bany reconfortant, després d'això a prendre una cervesa en un xiringuito a la vora del mar.

Platja de Jazz-2, entre Budva i Kotor

Peus cansats després d'onze dies de camí, il·lusions renovades

Deixem la platja intentant fer autostop, finalment, trobem un taxi i anem a casa a canviar-nos i veure si ha millorat el Neil. M'abelleix prendre una pizza, diuen que són bones però encara no les he provades, ens asseiem en unes escales prop de la catedral escoltant el concert de música clàsica del Kotor Arts, un gelat a la terrassa més pija de la ciutat, la camberra és un encant i, a més, podrem veure la final de 3km obstacles, encara recorde quan vaig acabar el 1500 obstacles a Elx a un segon de la marca per anar al campionat d'Espanya, com dolia tot, una de les proves més dures, sent el seu dolor...

Cap a casa a dormir, si tot va bé demà deixarem Kotor, depèn com evolucione el Neil.

Si ens avorrim, sempre hi ha algú que comença a cantar: uuuuu, uuuuuuu nena

Adblock

Frase del dia:
  • Lluís: Traductori, traditori.